OK Plus Hjørringvej

Skolemad

Handelsbetingelser

BESTILLING
Når du bestiller varer i vores webshop, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Du modtager altid en ordrebekræftelse pr. e-mail af bestillingen.

Der er ikke indgået en bindende købsaftale med butikken, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden.

Leveringsdatoer vil fremgå af bestillingsprocessen på webshoppen. Vær opmærksom på, at alle bestillinger leveres på Privatskolen, Frederikshavn, og det er ikke muligt at få bestillinger leveret andetsteds.

PRISER
Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes. Der tages forbehold for: valutaændringer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer og trykfejl.

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

BETALING
Vi modtager betaling med Visa/Dankort, eDankort, Visa Electron og MasterCard. Vores internetbutik fungerer i samarbejde med VivaWallet som varetager vores onlinebetalinger.
Når du handler hos os som privat forbruger, betaler du ingen gebyrer for at bruge dit betalingskort.
Vi anvender den højeste sikkerhed inden for betalingsløsninger ved brug af SSL (Secure Socket Layer) kryptering. Så længe du browser (kigger) på siden, er der ingen kryptering, men når du indtaster dine betalingsoplysninger (navn, adresse, kreditkortnummer. m.m.), går du ind i et sikret område.

Pengene bliver reserveret på dit betalingskort i forbindelse med, at ordren afgives på webshoppen. Pengene trækkes på din konto når varerne er leveret på skolen. Alle beløb er Danske kroner og inkl. moms.

LEVERING
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores grossister og leverandører.

Leveringssted og leveringstidspunkt af varer sker altid på Privatskolen direkte fra os.

Levering anses for sket, når varerne er leveret på den aftalte adresse.

ÆNDRINGER
Ændringer i dine bestillinger skal være os i hænde senest kl. 24.00 dagen før levering.

AFBESTILLINGER
Du kan uden omkostninger afbestille en levering (eksempelvis ved sygdom) den samme dag som leverancen skal finde sted, dog inden kl. 07.00 om morgenen.

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved at fremsende en e-mail med emnet "Afbestilling” til butikkens e-mail. Her skal bestillingstidspunkt samt barnets informationer fremgå.

REKLAMATION
Købelovens regler om mangler finder anvendelse.

I henhold til købelovens regler har du som forbruger 24 mdr. reklamationsret. Varer med begrænset levetid (eksempelvis madvarer) er ikke omfattet af de 24 mdr. reklamationsret, men begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte butikken. I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen. Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked hurtigst muligt efter du har opdaget manglen. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen.

KLAGEMULIGHEDER
Ønsker du at reklamere over en vare købt hos os kan du henvende dig til butikken.
Da vi naturligvis ønsker, at du som kunde modtager vores bedste service, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: https://kpo.naevneneshus.dk

ER DU I TVIVL
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler vi, at du retter henvendelse til butikken.